TESTO DI MIZERJA DEI KLAPA S MORA

Klapa s Mora
Klapa s Mora rappresenteranno la Croazia durante la prima semifinale e si esibiranno in quarta posizione.

I Klapa s Mora sono un gruppo formati da sei cantanti che generalmente cantano a cappella ma che invece per la competizione di Malmo hanno deciso di essere accompagnati da una base musicale.

Non sono i favoriti alla vittoria (non ci sembra poi così strano), ma tutto può accadere ed essere stravolto come sempre, quindi, staremo a vedere!

Testo di Mizerja dei Klapa s Mora:



I bez zlata i bez luši, sva su blaga ti u duši, kad ogrije te jubav
 Puno sunca i tepline, pa se srce nebu vine, u ditinjstvu bez suza
 Malo šoldi, puno vire, u toj jubavi bez mire, i vagun dobre voje
 U kantunu puno mista, misal je ka arja èista, pa pišen pisme svoje
 
 Mižerija, mižerija, mižerija, mižerija
 Miruj, miruj, pismo moja,
 Ti jedina znaš di sam ostavi dušu
 Miruj, miruj, pismo moja,
 Jer kasno je sad ladni vitri veæ pušu
 Mižerija, mižerija, tek pusta mižerija
 
 Kad bi partile ferate strepija san stari za te, ta briga se ne gasi
 Zgrbjena si majko stala, bjankariju tuju prala, pobilile ti vlasi
 Jedna pisma iz ðardina smantala je vašeg sina, dok cili vik je slidi
 Zlatnin nožen posrid srca, probola ga, neka grca, nek cili šug iscidi
 
 Mižerija, mižerija, mižerija, mižerija
 Miruj, miruj, pismo moja,
 Ti jedina znaš kako boli lipota
 Miruj, miruj, pismo moja,
 Jer vidit æeš kad zbrojiš konte života
 Mižerija, mižerija, tek pusta mižerija






SE VUOI ESSERE AGGIORNATO SULLE NEWS ESCLUSIVE



DELL'EUROVISION SONG CONTEST 2013
DIVENTA FAN DI TELERACCONTO SU FACEBOOK!

Commenti