TESTO DI LJUBAV JE SVUDA DELLE MOJE 3

Le Moje 3, rappresentanti serbe
all'Eurovision Song Contest 2013
Le Moje 3 sono la pop-band tutta al femminile cha rappresenterà la Serbia al prossimo Eurovision Song Contest.

Il gruppo porterà sul palco di Malmo Ljubav je svuda, brano completamente in lingua serba e rilasciato sul mercato musicale già qualche settimana fà.

La canzone è stata realizzata dallo stesso compositore che aveva scritto il brano serbo che nel 2007 aveva trionfato alla manifestazione.

Le Moje 3 si esibiranno sul palco dell'Arena di Malmo durante la prima semifinale e lo faranno in ultima posizione.

Dopo la conclusione della manifestazione la canzone verrà rilasciata anche in altre lingue.

Testo di Ljubav je svuda delle Moje 3:



Ljubav, ljubav ne postoji kažu
Lažu, nemoj da se bojiš kad on je tu
Ljubav za život ceo i posle još
Sa njim znaj biće to

Pitaću te ja za godinu dana
Kad te prevari na hiljadu strana
Srce tvoje je tad ribama hrana
Znaj

Ja k’o da sam luda
Malo hoću, malo neću da verujem
Jer ne znam dal’ smem

Da, ljubav je svuda
Malo volim, malo ne volim
Probala bih svašta sa njim
I možda vešto još nešto

Sanjaš, sanjaš svet u boji plavoj
Sanjaš jer on je tvoj

Više ne slušaj njegove laži
Kad te poljubi, reci mu važi, ti

Ja k’o da sam luda
Malo hoću, malo neću da verujem
Jer ne znam dal’ smem

Da ljubav je svuda
Malo volim, malo ne volim
Probala bih svašta sa njim
I možda vešto još nešto

I čekala bi njega svaku noć do ujutru
On kuvaće ti kafu dok si još u krevetu
Veruj mi, veruj sestro ja ti činim uslugu
La lala lala lala lala

Da k’o da sam luda
Ljubav je svuda

Da ljubav je svuda
Malo volim, malo ne volim
Probala bih svašta sa njim
I možda vešto još nešto

SE VUOI ESSERE AGGIORNATO SULLE NEWS
DELL'EUROVISION SONG CONTEST 2013
DIVENTA FAN DI TELERACCONTO SU FACEBOOK!

Commenti